Liity jäseneksi

Liity Iitti Hockey ry:n jäseneksi!

Edellytämme kaikilta harrastajiltamme seuran jäsenyyttä. Lisäksi voit liittyä seuran jäseneksi myös kannatustarkoituksessa.

Liittymällä jäseneksi tuet Iittiläistä jääkiekkoilua sekä juniorien että naisten ja miesten osalta.

Jäsenmaksut kaudelle 2021 - 2022 ovat seuraavat:

- Henkilöjäsenyys 10€, aikuinen

- Henkilöjäsenyys 5€, lapset alle 18v.

- Perhejäsenyys 20€ / perhe. Kirjoita jäsenhakemuksen viestikenttään jäsenyyttä hakevien muiden perheenjäsenten nimet ja syntymäajat.

- Kannatusjäsenyys, voit liittyä kannatusjäseneksi maksaen haluamasi summan, kuitenkin vähintään 15€. Merkitse viestikenttään haluamasi kannatusmaksu.  Kannatusjäsenyys kestää yhden kauden.

Jäsenhakemus

*

Lomakkeen tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja annettuja tietoja käytetään vain Iitti Hockey ry:n  toiminnoissa. Merkitse viestikenttään seuraan liittyvien henkilöiden syntymäajat. Sähköpostiosoitetta käytetään vain jäsenmaksulaskutuksessa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.